Aptos szálbehúzás kezelés – Aptos Thread Lift

Az Aptos szálbehúzás kezelés

Az arc és a test öregedésének első jeleikor bevetett szálbehúzási eljárás, amely fokozatosan fejti ki hatását és hosszú távon, akár egy-másfél évig feszesebbé, fiatalosabbá alakítja az adott terület kinézetét.

Az Aptos arc- és testkezelés

Az Aptos szálak az orvosi eljárásokban több mint 20 éve használt felszívódó összetevőkből álló szálak, melyeket injekció segítségével juttatnak a bőrbe. Az Aptos szálbehúzás kezelés egyszerre támasztja meg az arc és a test szöveteit, ugyanakkor feszesíti is azokat.

Az Aptos Thread Lift kezelés előnye

Az Aptos kifejezetten a 35 és 55 év közötti hölgyek elsőként megjelenő, minimális öregedési jeleinek kezelésére szolgál, a laza arc- és testszövetek feszesítésére használjuk. A szálbehúzásos kezelés eredménye azonnal látható, de teljes hatását fokozatosan fejti ki a szervezetben. A technika alkalmazásának hatására fokozódik a kollagén termelés a kezelt területen, javul a mikrokeringés, ezért válik kontúrosabbá és feszesebbé a kezelt terület. Az Aptos szálbehúzás kezelés amellett, hogy fokozatosan fejti ki hatását, rendkívül tartós eredményű is – akár egy-másfél évig is látható és érezhető hatással rendelkezik.

A kezelés ellenjavallatai közé tartoznak a különböző allergiák, az aktív akne vagy egyéb bőrfertőzések, a keloid hegképződés, a véralvadási zavarok, autoimmun betegségek, a várandósság és szoptatás időszaka, egyéb súlyos betegségek, a collagenosis, neurológiai és mentális betegségek, daganatos betegségek és kemoterápia, hepatitis vagy HIV fertőzés, porphyria és korábban injektált, de nem felszívódott töltőanyagok jelenléte.

Az Aptos szálbehúzás menete

A konzultáción felmérjük a célokat, a kezelendő terület méretét és jelenlegi állapotát, és a kezelés alkalmazhatóságát is. Tájékoztatjuk az optimális szálak mennyiségéről, és az esetlegesen ajánlott egyéb eljárásokról, melyek függnek a kezelni kívánt terület nagyságától és állapotától.

Az Aptos Thread Lift eljárást helyi érzéstelenítésben végezzük el, így csupán minimális kellemetlenséggel jár, és konzultációval és utókezeléssel együtt körülbelül egy órát vesz igénybe.

Ritkán előfordulhat allergiás reakció, aminek a jelei lehetnek: tartós pirosság, viszketés, duzzanat vagy a bőr megkeményedése az injektált területen. Fontos, hogy a konzultáción elmondja nekünk minden ismert allergiáját és érzékenységét.

A lehetséges azonnali reakciók, melyek néhány napon belül elmúlnak, a következők: fájdalom a szúrás helyén, duzzanat a szálak mentén, ideiglenes haematoma (bevérzés) vagy zúzódás, ideiglenes bőregyenetlenség vagy bőr rendellenesség.

Ezeken kívüli bármilyen szokatlanul erős fájdalom, a terület kipirosodása, melegség érzése esetén kérjük, hogy jelentkezzen rendelőnkben!

Akut, krónikus bőrbetegség esetén (fertőzés, gyulladás, stb.) a kezelendő területen vagy a környékén, illetve gyulladáscsökkentő szerek, szteroidok, véralvadásgátló vagy aszpirin szedése esetén, a kezelést későbbi időpontra javasoljuk elhalasztani.

Javaslatok a Aptos Thread Lift kezelés utánra

• Fájdalomcsillapító szedése fájdalom esetén, a szükséges ideig (akár 2-3 napig)
  • A kezelés utáni 24 órában nem szabad sminkelni a területet
  • 3-5 napig javasolt arccal fefelé aludni, fejet párnával feltámasztva
  • 5-7 napig az arcot kíméletesen, dörzsölés nélkül mosni
  • 2 hétig kerülendő a kifejezett arc- és nyakmozgás
  • 2 hétig kerülendő a sportolás is
  • 3 hétig tilos a szauna, szolárium, kozmetikai kezelés
  • 3 hétig a szájsebészeti beavatkozás sem ajánlott, csak akut ellátást igénylő esetekben
  • 1 hónapig nem szabad a területet masszírozni

Mire kínál megoldást az Aptos szálbehúzás kezelés?

• finom vonalak és ráncok
  • kissé-közepesen megereszkedett arcközép
  • enyhe megereszkedés a szemek alatt vagy nyakon
  • korábbi facelift vagy nyak emelés utáni megereszkedés
  • aszimmetria az arcon

Időpontkérés

YYYY slash MM slash DD
Mire szeretnél jönni:(Kötelező)
Kérjük jelölje meg, hogy munkatársunk telefonon vagy e-mailben vegye fel Önnel a kapcsolatot!(Kötelező)
Melyik időpont lenne a legalkalmasabb a visszahívásra? :
A pontos dátum és időpont telefonon, illetve e-mailben történő egyeztetés után kerül rögzítésre. 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.